НЕКАЗКА ВІД ПАНА УЛЬЯНА.

 
НЕКАЗКА ВІД ПАНА УЛЬЯНА
Книжки за жанрами

Всі книжки (1667)

Колонка

Проект з "Родимками" Іри Цілик - дещо інакший. Це була настільки вдала Ірина книжка (а ми знаємо, що говоримо, - не інтуітивно, а за статистикою), що нам було дуже шкода, що вона розійшлася в такій малій кількості друкованих примірників, більшість читачів надали перевагу скачуванню умовно безкоштовної електронної версії, не переймаючись запропонованою післяплатою. Авторам не звикати. Але кількість і тривалість цих скачувань навіть після того, як книжку припинили рекламувати в мережі, примушували нас шукати іншого продовження цій історії.

Новий проект реалізовуватиме освітні програми у сфері літератури, книжкової справи, літературного менеджменту та дотичних сферах суспільного життя, які пов’язані з роботою над текстом.

Отож, в нашому випадку кожен двадцятий захотів скачані електрони матеріалізувати в паперовій версії. Оце і є „рекламна користь” від вільного розповсюдження інформації (піратів), щоправда, непряму рекламу не так вже й легко, а пряму шкоду теж неможливо порахувати, бо значна частина тих, хто скачував, просто не отримала б доступу до паперової книжки, навіть якщо дуже хотіла б: книжка була на полицях переважно київських книгарень та мережі книгарень «Є».

Книголюбам пропонуємо купить мебель
для ваших книг.
Шафи зручні для всіх
видів книг, окрім електронних.
www.vsi-mebli.ua

zahid-shid.net

Телефонный спрвочник Кто Звонит

Життя бентежне, але не зле, як казала одна наша знайома. Тому нам доводиться давати рекламу
, щоб підтримувати сайт проекту. Але ж Вам не складно буде подивитись її? Натискати на ці посилання зовсім необов’язково , але якщо Вам щось впало до вподоби - дозволяємо . З повагою, колектив "Автури".
Рецензія

14.05.2010

Рецензія на книжку:
О.Ульяненко. Серафима : роман

Неказкар пан Ульян вкотре, наче молитву, оповідає свої нежиттєстверджуючі, а тому життєві історії. Мало віриш у те, що він – людина віруюча, бо хоч пан Ульян і греко-католик, але віра його якась безвідрадна, наче він вже не може дочекатись раю, знаючи, що все одно буде пекло.



Ось і ця неказка – про дівчинку, майже янгола, із ртутними очима, генія отрути. І звуть її невідомо як, хоч назвала вона сама себе Серафимою, живе вона мало і помирає молодою. То що, шановні наївні слухачі неказки, чи вам варто розповідати далі цю правду життя, яке поруч? Неказкар змальовує світ таким реальним, що бажання жити у ньому відпадає відразу, радує одне – тут ти начебто тільки читач, а не мешканець.



Серафима, у принципі, така ж, як і ми, але ось тільки честолюбство у неї народилося дуже рано. Але, будь ласка, уважніше – чому вона така? Хто винен? Мати, колишня вчителька хімії, чи батько? Чи суспільство, схоже на помийницю? Зайві запитання, – переконаний пан Ульян, таким чином ми лише віддаляємося від лікування „мозолів пам’яті”, що, скоріше за все, буде нагадувати шокову терапію, проведену скальпелем слова. А може, вбиваючи киян, Серафима таким чином по-своєму вирішує проблеми перенаселеності столичних масивів? – лукаво підморгує нам пан Ульян.



Пан Ульян виводить і свою цинічно-унікальну класифікацію втаємничених жіночих сутностей: як виявилося, жінки насправді – це різні види отруйних рослин. Аконіт, дурман, кукіль, купина, беладона, олеандр, блекота чорна, вовче лико… Впізнаєте своїх знайомих? – запитливо дивиться вам у вічі неказкар.



Серафима, перебираючи чоловіками, отруює як спогади про них, так і їх самих, викохує в собі дивну, „як чашу свого первородства”, срібну лють. Ця лють і веде її лабіринтом жалюгідних сподівань і безглуздих надій, повз пропадюг, наркоманів, бандюків, метросексуалів, паталогоанатомів, лесбійок та колишніх майорів міліції (непогана зібралась компанія, чи не так?). Веде за допомоги щирої гнилозубої усмішки фарту, щоб зректись чистоти й виправдати помсту. Чи не хочеться вам після всього, як і одному з персонажів неказки пана Ульяна, „подумки перехреститись”, уважніше – робіть це тільки подумки, адже саме так ви зможете заспокоїти пам’ять тієї, яка хотіла мати більше, ніж дала їй доля.



Неказкар обіцяє, що це перший твір із жіночої трилогії, отже, це – тільки початок кінця. Чому ж, до речі, це – неказка. Як відомо, у казках завжди перемагає добро, а ось у неказках бореться одне зло з іншим, зло привабливе зі злом огидним, зло її зі злом його, а перемагає тут, переважно, смерть. Мораль неказки: правда потрібніша за брехню, краще жити з широко відкритими очима, повними відчаю й зневаги, ніж тішитись ілюзіями та вірити у людей, забуваючи про Бога.



Дивись, читай і не ходи цим шляхом, – каже нам недобрий пан Ульян. Хоча, може, він і добрий, а то просто світ такий? Світ, що не заслуговує на казку, світ, що настільки схожий на нову книгу Олеся Ульяненка.

Максим Нестелєєв

(Джерело: Друг читача)

Реклама
Rambler's Top100