«Мандрівка організмом людини» - методична розробка уроку.

 
«Мандрівка організмом людини» - методична розробка уроку
Книжки за жанрами

Всі книжки (1667)

Колонка

Проект з "Родимками" Іри Цілик - дещо інакший. Це була настільки вдала Ірина книжка (а ми знаємо, що говоримо, - не інтуітивно, а за статистикою), що нам було дуже шкода, що вона розійшлася в такій малій кількості друкованих примірників, більшість читачів надали перевагу скачуванню умовно безкоштовної електронної версії, не переймаючись запропонованою післяплатою. Авторам не звикати. Але кількість і тривалість цих скачувань навіть після того, як книжку припинили рекламувати в мережі, примушували нас шукати іншого продовження цій історії.

Новий проект реалізовуватиме освітні програми у сфері літератури, книжкової справи, літературного менеджменту та дотичних сферах суспільного життя, які пов’язані з роботою над текстом.

Отож, в нашому випадку кожен двадцятий захотів скачані електрони матеріалізувати в паперовій версії. Оце і є „рекламна користь” від вільного розповсюдження інформації (піратів), щоправда, непряму рекламу не так вже й легко, а пряму шкоду теж неможливо порахувати, бо значна частина тих, хто скачував, просто не отримала б доступу до паперової книжки, навіть якщо дуже хотіла б: книжка була на полицях переважно київських книгарень та мережі книгарень «Є».

Книголюбам пропонуємо купить мебель
для ваших книг.
Шафи зручні для всіх
видів книг, окрім електронних.
www.vsi-mebli.ua

zahid-shid.net

Телефонный спрвочник Кто Звонит

Життя бентежне, але не зле, як казала одна наша знайома. Тому
нам доводиться давати рекламу, щоб підтримувати сайт проекту. Але ж Вам не складно буде подивитись її? Натискати на ці посилання зовсім необов’язково , але якщо Вам щось впало до вподоби - дозволяємо . З повагою, колектив "Автури".
Рецензія

01.05.2019

Рецензія на книжку:
Заржицька Еліна. Що ми знаємо про себе? : Оповідки про організм людини

Інтегрований урок з дисциплін: «Я досліджую світ», «Образотворче мистецтво»
в 1 класі Нової української школи

Тема. «Я досліджую світ». Закріплення знань про будову тіла людина та механізм роботи людського організму.

Тема. «Образотворче мистецтво». Будова людини. Малюнок олівцями.

Розробив:
заступник директора з освітнього процесу
комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 6»
Кам’янської міської ради
Федіна О.В.

Мета уроку:

1) закріпити й уточнити знання учнів про будову тіла людини, механізм дії людського організму;

2) сприяти закріпленню теоретичної бази для інтелектуального розвитку школярів;

3) розпізнавати механізм роботи окремих частин тіла людини;

4) прищеплювати турботливе ставлення про власний організм;

5) спонукати до здорового способу життя, що є невід’ємною частиною безперебійної роботи організму людини;

6) збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати та розрізняти, 7)аналізувати характерні особливості побудови фігур у малюнку;

8) навчити передавати аспекти побудови тіла людини в русі;

9) розвити дрібну моторику шляхом малювання олівцями;

10) стимулювати розвиток допитливості;

11) виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, естетичну культуру.

Завдання уроку: перевірити знання з теми, формувати вміння узагальнювати вивчений матеріал та застосовувати його у повсякденному житті, формувати природознавчу компетентність компетентність учнів на основі засвоєння інтегрованих знань про людину, порівнювати, класифікувати об’єкти різних форм і розмірів на малюнку.

Опорний матеріал: методичний посібник «Що ми знаємо про себе? Оповідки про організм людини», автор – Заржицька Е.І., 2019р.

Роздатковий матеріал: заздалегідь підготовлені фрагменти малюнків частин тіла та органів за методичним посібником «Що ми знаємо про себе? Оповідки про організм людини», автор – Заржицька Е.І., 2019р., музичні треки (звуки природи, фізкульт-хвилинка), кольорові олівці, папір для малювання, наліпки-смайлики.

І. Організація класу.

Добрий день, любі малята,
Наші хлопчики й дівчата!
Я для вас завдання маю.
Нумо, хто з вас відгадає:
Має голову, в ній - мозок,
Руки, ноги, вуха, носик,
Пальці, очі, шию, спину –
Ця істота – це…

(Людина)

Отже, сьогодні проводимо з вами інтегрований урок з дисциплін «Я досліджую світ» та «Образотворче мистецтво». І, як ви вже здогадались, поговоримо сьогодні про людину. А допоможе нам в цьому сучасна книжка дитячої письменниці Еліни Іванівни Заржицької під назвою «Що ми знаємо про себе? Оповідки про організм людини».

Барометр настрою (гра на килимку в осередку відпочинку під звуки живої природи).

Давайте пограємо з вами одну гру: сідайте зручно, розслабтесь, уявіть, що ви квітка, а ваші ручки – то бутончики. Покажіть як вони тягнуться до сонечка зранку. Сподобалось? Тоді посміхніться одне одному, адже посмішка – запорука успіху будь-якої справи!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

А хто знає, чому наші руки зараз виконали цю команду і потяглися вгору? Який механізм приховано у цій дії? Зараз нам про це та багато іншого і розповість наша сьогоднішня гостя – книжечка.

(Учні разом з учителем повторюють вивчене про мозок, скелет, кінцівки і мязи за посібником Заржицької Е.І.)

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

Сьогодні ми не лише повторимо вивчене про людину, а й навчимось її правильно малювати.

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

Давайте поділимось з вами думками, що ми усі очікуємо від сьогоднішнього уроку? А найактивніші учасники отримають в кінці уроку смайлики, які нагадуватимуть вам про настрій, який ми сьогодні отримаємо.

V. Робота з темою (навчальний осередок, робота в групах).

У кожної команди на столі є фрагменти малюнки з нашої сьогоднішньої помічниці – книжечки «Що ми знаємо про себе». Ваше завдання обрати лише ті малюнки, які підходять для назви ваших команд (учні знаходять вивчені частини тіла, які розташовуються безпосередньо в частині тіла, яка відносяться до назви команди):

«Голівоньки»: вуха, очі, ніс, губи і.т.д.
«Тулубочки»: руки, ноги, куприк, плече і.т.д.
«Животики»: шлунок, стравохід, серце, легені і.т.д
Фізкульт-хвилика «Найуважніший». Під музичний супровід учні мають повторити рух, який почують від вчителя, а не побачать.

Трішки відволіклись, продовжимо роботу. Ми згадали з вами частини тіла людини, а тепер спробуємо їх намалювати. Головне правило, з чого варто починати малювати людину – це скелет. Його малюють простим олівцем, а потім стирають, або замальовують (голова, плечі, тулуб, руки, ноги). Тепер у нашого скелетика, як і у справжньої людини мають з’явитись м’язи та шкіра, а на обличчі – очі, ніс, посмішка, волосся. Тепер можна переходити до прикрашання нашої картини – малюємо одяг та взуття. Коли ескіз малюнку завершено, його можна розмалювати кольоровими олівцями. А навколо зображеної людини, розташувати її будиночок, або школу, парк, річку, море – будь-що, щоб у намальованої людини на цій картинці завжди був гарний настрій!

VІ. Презентація робіт.

Учні демонструють малюнки та розповідають про людину, яку вони зобразили.

Фантастичне перевтілення. Учням пропонується уявити себе певним органом з людського організму: серцем, мозком, м’язом, шлунком, розказати та показати, як живе та працює цей орган, показати його в книжці «Що ми знаємо про себе? Оповідки про організм людини» Заржицької Е.І.

VІІ. Підведення підсумків.

Виставка малюнків. Нагородження наліпками-смайликами.

VІІІ. Рефлексія.

Гра «Так чи ні?» (якщо вчитель говорить правильно – учні аплодують, якщо неправильно- тупотять ногами).

У людини п’ять пальців на одній руці?
У людини 32 зуба?
Людина має «хвостик»?
«Генералом організму» називають шлунок?
У людини лише один мозок?
Кашель з’являється, коли хворіють легені?
Кисень до органів постачає кров?
Дякую вам за те, що були такими веселими і активними. Чи справдились ваші очікування? Ми виконали завдання на сьогодні? (учні відповідають).

Олена Лященко

(Джерело: Жінка-УКРАЇНКА)

Реклама
Rambler's Top100