Альманах літшколи: пафосний, але концептуальний.

 
Альманах літшколи: пафосний, але концептуальний
Книжки за жанрами

Всі книжки (1667)

Колонка

Проект з "Родимками" Іри Цілик - дещо інакший. Це була настільки вдала Ірина книжка (а ми знаємо, що говоримо, - не інтуітивно, а за статистикою), що нам було дуже шкода, що вона розійшлася в такій малій кількості друкованих примірників, більшість читачів надали перевагу скачуванню умовно безкоштовної електронної версії, не переймаючись запропонованою післяплатою. Авторам не звикати. Але кількість і тривалість цих скачувань навіть після того, як книжку припинили рекламувати в мережі, примушували нас шукати іншого продовження цій історії.

Новий проект реалізовуватиме освітні програми у сфері літератури, книжкової справи, літературного менеджменту та дотичних сферах суспільного життя, які пов’язані з роботою над текстом.

Отож, в нашому випадку кожен двадцятий захотів скачані електрони матеріалізувати в паперовій версії. Оце і є „рекламна користь” від вільного розповсюдження інформації (піратів), щоправда, непряму рекламу не так вже й легко, а пряму шкоду теж неможливо порахувати, бо значна частина тих, хто скачував, просто не отримала б доступу до паперової книжки, навіть якщо дуже хотіла б: книжка була на полицях переважно київських книгарень та мережі книгарень «Є».

Книголюбам пропонуємо купить мебель
для ваших книг.
Шафи зручні для всіх
видів книг, окрім електронних.
www.vsi-mebli.ua

zahid-shid.net

Телефонный спрвочник Кто Звонит

Життя бентежне, але не зле, як казала одна наша знайома. Тому нам доводиться давати рекламу, щоб підтримувати сайт проекту. Але ж Вам не складно буде подивитись її? Натискати
на ці посилання зовсім необов’язково , але якщо Вам щось впало до вподоби - дозволяємо . З повагою, колектив "Автури".
Рецензія

17.10.2011

Рецензія на книжку:
Стретович Дмитро. Літня літературна школа : Альманах 2011

ВСТУП. Повністю глянцеве видання. Хороший дизайн обкладинок - необтяжливий і небанальний візерунок, майстерна алюзія на логотип організації видавця - літклубу МАРУСЯ. Тішить таке майстерне виконання. Сам логотип літературної школи - кольоровий кораблик на кляксі чорнила - занадто просто, слабко і банально концептуальний.

Вперше використовується к´юар код. Тішить, що вказаний тираж. Видання на глянцевому папері вважаю надмірністю та непродуманістю. Молодих авторів, напів-графоманів не можна видавати на глянці - це мажорство! Антології молодих і так страшно важко продавати, а дешевий газетний папір дуже б допоміг зменшити собівартість.

Загальна оцінка: 8/10.

Оцінка обкладинки: 8/10

Оцінка якості друку: 6/10 (коли мій друг повтирав спітніле чоло в розгорнуту книгу - букви одразу потекли розводами)

Оцінка якості естетики текстів: 8.2/10

Погані : 4 тексти відверто слабкі. Ще не вийшли за межі графоманства. Замість нового і несподіваного витворення асоціацій і складних метафор - там інсталяції з купами сміття. (як іноді в ПінчукАРТцентрі). Є радше відвертим намаганням писати і бути письменником, аніж спробою наблизитися до прекрасного чи результатом миттєвого натхнення. Але адепт майстерності, а не геніальності; вважаю, що самою працею і наполегливістю можна писати чудові вірші і романи. Замість таланту і геніальності можна брати працею. Так виростають неперевершені стилісти, майстри слова і композиції. Їхні твори дуже високого рівня, проте без геніальних моментів, без спалахів чогось справді неземного і абсолютного. Тому бажаю авторам і далі працювати та виписуватися, шліфувати підхід, техніку, стиль і так далі.

Посередні: 5 текстів ну зовсім такі собі. Тут є два варіанти: або моментами проскакує щось гарне, або просто ніякої новизни. Твір просто написаний так, що стає просто ще одним твором із сотень тисяч схожих, УЖЕ НАПИСАНИХ.

Класні: 20 текстів високого рівня. У них закладений потенціал для того, щоб читач сам наповнював форми змістом. Цих формок місцями дуже багато. Майже кожна метафора передбачає багатошаровість, можливість двопрочитання, а то й навіть 3-4-5-прочитання. Тішить, що тексти молодих вдатні для багатосмисловості, багатовимірності, кількаповерховості.

Перша година тече по стіні.
Бодлерові вуха у спокої чаю.
Ще й дивна дитина сидить на столі.

МЕГАВАЖЛИВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ. Оцінка тексту залежить від рівня ерудиції, естетичного та інтелектуального розвитку передовсім самого читача. В ідеалі той, хто читає, повинен не тільки декодовувати вже закладені автором смисли, концепти та ідеї, а й вбачати нові. У метафорах, образах, порівняннях читач має витворювати нові додаткові смисли, які ще збільшують насолоду від єднання і проживання, переживання тексту.

Тобто текст, це як комп´ютерна програмка з стартовим мінімальним функціоналом. Тому потрібен досвідчений юзер із численними драйверами, апгрейдами та іншими вдосконаленнями щоб сповна використовувати прогу і максимально насолодитися як зручністю і легкістю процесу так і результатами.

ВИСНОВКИ. Тексти авторів альманаху володіють надзвичайним потенціалом для апгрейду, туди можна вкласти стільки рівнів та поверхів розуміння, витворити стільки нових смислів і несподіваних бачень. РЕКОМЕНДУЮ однозначно з поміткою: ТІЛЬКИ ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ БІЛЬ ШО ГО НІЖ КЛАСИКА, хто хоче йти і розвиватися далі.

Богдан Дубильовський

(Джерело: Буквоїд)

Реклама
Rambler's Top100